Інфографіка

Рекламна імперія Google

За підсумковими фінансовими показниками роботи компанії Google протягом першого півріччя головним дохідним сегментом є рекламний бізнес, який привніс дохід майже в розмірі 87 відсотків всієї виручки, що в загальній сумі порівнюється у 22,67 мільярди доларів.

Якщо ж порівнювати успіхи компанії із загальними показниками рекламного бізнесу країн світу за 2016 рік, то лідирує американський загальний сегмент реклами, з показниками витрат у 190,8 мільярдів доларів.

Компанія Google утримує другу позицію, заробивши в попередньому році 79,4 мільярда доларів.

Трійку лідерів замикає загальний сегмент реклами Китаю – 75 мільярдів доларів витрат на рекламу.

У десятку країн-лідерів за часткою виручки від рекламних проектів увійшли: Японія, Великобританія, Німеччина, Бразилія, Франція, Південна Корея, Австралія.

Акцентуємо увагу, що в нашому рейтингу констатуються результати загальних витрат країни, і тільки одна компанія, яка змагається поодинці і заробляє– Google.

Ми склали міні-рейтинг галузей, які платять за рекламу Google більше за інших:

  • авто і транспорт;
  • бізнес і промисловість;
  • будинок і сад;
  • інтернет і телеком;
  • комп’ютери і електроніка;
  • краса і фітнес;
  • подорожі;
  • робота і освіту;
  • фінанси;
  • шопінг.

Аналітики прогнозують прибутковість компанії в наступному році від реклами на рівні 90 мільярдів доларів.

Напишіть коментар