Новини

Розкіш завжди в ціні

Один зі світових лідерів виробництва товарів класу «люкс» LVMH (Moet Hennessy Louis Vuitton SA) зафіксував збільшення продажів товарів в період поточного року на 14% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Якщо ж говорити про виручку компанії LVMH, то в період дев’яти місяців вона склала 30,09 мільярдів євро. Нагадаємо, що роком раніше виручка компанії становила суму в розмірі 26,32 мільярда євро.

Якщо ж констатувати органічне зростання, то воно дорівнює 12%, тобто не враховуються коливання валютних ринків і т.д.

Якщо ж говорити про підрозділ, який займається виключно галантерейним сегментом (виробництво сумок) і продажем одягу, то саме цей підрозділ зафіксував максимальне зростання продажів, тобто на 21%. Загальна сума продажів – 10,83 мільярда євро, тобто органічне зростання склало 14%.

Підрозділ, який займається виробництвом і реалізацією парфумерії та косметичних засобів зумів заробити 4,06 мільярда євро, що підтверджує органічне зростання продажів на 14%.

Christian Dior продовжує фіксувати також хороші показники продажів, правда завдяки, улюбленим ароматам: J’adore, Sauvage.

Якщо ж говорити про виручку таких відомих комплексних мережевих магазина, як Sephora, DFS, Le Bon Marche, то вони також підтверджують хороші результати продажів товарів і фіксують показник зростання на 13%, що в грошовому еквіваленті становить до 9,33 мільярда євро. Органічне зростання – 12%.

Для довідки. Мережа Sephora розширює межі і продовжує підкорювати європейські ринки – відкрила два нових магазина в Іспанії.

Якщо ж говорити про сегмент люксових прикрас і годинників відомих ювелірних брендів, то реалізація предметів розкоші зафіксувала зростання на 12%, тобто 2,78 мільярда євро (органічне зростання – 13%).

Завдяки ювелірним колекціям Serpenti, Diva і B.Zero1, які здобули шанувальників по всій земній кулі, відомий бренд – диверсифікована компанія Bvlgari домоглася вражаючих результатів.

Якщо ж говорити про розкішних напоях алкогольного сегмента, то незначний підйом продажів продемонструвало шампанське, так як зріс попит в Японії і Європі на 7%, до 3,514 мільярда євро.

Елітний коньяк Hennessy показав стабільні продажі в січні-вересні на 9%, незважаючи на обмеження поставок.

Цікаво знати, що мультибрендова компанія LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton є підконтрольною французькому мільярдеру Бернару Арно.

LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton – виробник предметів розкоші, що включає понад 70 брендів: Louis Vuitton, Fendi, Moet & Chandon, Dom Perignon, Veuve Cliquot і Krug, TAG Heuer, Hublot, Zenith, Bulgari, Chaumet, Fred, De Beers, Givenchy, Loewe, Marc Jacobs, Christian Dior, Guerlain, Givenchy, Kenzo, Sephora.

Дані елітні бренди представлені в 70 країнах світу, компанія володіє близько 4 тисячами магазинів, в компанії трудяться 134,5 тисячі осіб, 80% співробітників працюють за межами Франції.

Читайте також: Українські стартапи, що підкорили Kickstarter

Напишіть коментар