Новини

Стратегія компанії Zara – інтеграція магазинів з онлайн-світом

Представники компанії Zara заявили про відкриття першого магазину в столиці Великобританії, який присвячений замовленнями «в один клік».

Заплановано, що співробітники магазина за допомогою спеціальних мобільних пристроїв будуть консультувати віртуальних клієнтів.

Доставка замовлення буде здійснюватися протягом дня, за умови оформлення покупки до 14:00. Якщо придбання речей відбулося в другій половині дня, то обновки доставлять на наступний день.

Крім цього, за допомогою вбудованих дисплеїв в дзеркала магазину покупець відразу отримує інформацію щодо представлених речей.

Нововведенням є і те, що при скануванні предметів колекції з використанням технології радіочастотної ідентифікації можлива координація розмірної сітки, а також варіанти комбінування конкретної речі з іншим одягом і аксесуарної групою.

Анонсована площа магазина – 2 тисячі 150 футів квадратних.

Представники Zara повідомили, що в компанії мають намір розширити торговельні площі в Westfield Stratford до 48 тисяч футів квадратних, а також бажають порадувати клієнтів новою концепцією даного магазину. Заплановано, що в Zara в Westfield Stratford тепер додадуть ще один розділ так званий «зібрати в один клік», крім традиційного за гендерно-віковим принципом (жіночий, чоловічий і дитячий).

У магазині створять автоматизоване онлайн-замовлення, а обслуговувати клієнтів буде робот, який уміє одночасно формувати близько 2 тисяч 400 пакетів із покупками.

Раніше ми повідомляли про розмір статків Джеффа Безоса, власника компанії Zara.

Читайте також: Пивний ланцюжок, або Хто придбає акції пивоварних компаній

  •  
  •  

Напишіть коментар